Pages

Saturday, January 18, 2014

TIPS PENGURUSAN MASA DARIPADA DR INSPIRASI !

   Assalammualaikum semua... Hari ini saya dengan berbesar hatinya nak share tips-tips pengurusan masa. saya pasti ramai orang kat luar sana tengah fikir cara-cara nak uruskan masa kan? yelah nak buat itu ini tapi tak sempat....

    so, hari ni saya nak share tipsnya...tips ni saya dapat dari blog dr inspirasi. untuk pengetahuan semua.. blog dr inspirasi ni memberikan banyak tips meliputi pelbagai aspek yang boleh kita aplikasikan dalam hidup kita.... so bolehlah melawat ke blog dr inspirasi ni.

so first of all....

1. Kenalpasti beberapa aktiviti yang mencuri masa anda.
 cam betul-betul....cuba hadkan masa anda daripada buat semua tu.

2.Mula meletakkan beberapa matlamat harian
Walaupun matlamat kecil,..tapi buat je tau. . 

sebenarnya....ada banyak lagi tau tips-tips yang ada. cuma ni je saya sempat kongsikan. maaf jika penjelasan tu tak cukup memuaskan. saya cuma buat rumusan saya sendiri daripada pembacaan saya.

KALAU NAK BACA LEBIH LAGI KLIK tips pengurusan masa

UNTUK LEBIH BANYA TIPS LAGI ... LAWATLAH DR INSPIRASI....

guys!! NAK SHARE SOMETHING AWESOME!!!  BLOG DR INSPIRASI BUAT SATU CONTEST  RM 300!!! JOIN IT NOW!!!...

No comments:

Post a Comment